måndag 3 augusti 2009

fotobok

Jag älskar foton men de senaste åren har jag inte framkallat så många bilder utan mest tittat på mina bilder på datan och i bloggen. Jag saknar att ha ett album så nu ska göra min första fotobok. Tror att det är ett koncept som passar mig alldeles utmärkt. Det enda svåra blir att välja ut foto. Tror jag börjar från idag och går bakåt i tiden. Jag ska använda mig av fujifilm. Jag såg nämligen på en annan blogg att man kunde få en fotobok av fujifilm om man gjorde ett blogginlägg om dom. Är du intresserad av att göra en fotobok så kan du läsa hur det går till här? Det verkar väldigt enkelt och smidigt. Är du bloggare och vill göra som jag klickar du här.

3 kommentarer:

SiS sa...

Hmmm.
Jag har också tänkt tanken men jag har så in i bänken med bilder så jag orkar inte begränsa mig... PLUS att digitalkameran inte var uppfunnen på äldsta dotterns tid. Det blir liksom orättvist...
Men tack för tipset!
Kram

Anonym sa...

Ja tack för tipset! Jag provade förut men då funkade det inte, ni ska jag testa igen!

Volker sa...

Hos fotobok.com kan du även få hjälp med att få dina pappersbilder inscannade.

Och naturligtvis få du som skriver en blogginlägg testa att göra en bok gratis där med :-)

Missa inte "månades bok" där du kan bläddra genom utvalda böcker och få mycket inspiration.