torsdag 11 december 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Zandra och Pia. Det är samma utmaning och reglerna är:
*Publicera reglerna på din blogg
*Svara på de sex 8-sakerna
*Utmana 8 andra bloggare
*Meddela de utmanade på deras bloggar



här kommer mina svar:

Mina 8 favoritprogram?


*Dokumentärer på svt
*Desperate housewives
*Bonde söker fru
*deckare
*På spåret
*sportevenemang
*Seinfeldt
*Kalle kl.3 på julafton

8 saker jag gjorde igår

*var på IKEA
*shoppade
*träffade mamma
*bloggade
*flätade mitt hår
*drack mycket kaffe
*åt alldeles för många pepparkakor
*pratade med Annika i telefon


8 saker jag ser fram emot
*Stefans jullov
*julafton
*mellandagsrean
*Teneriffaresan
*Skolverkets lediga tjänster vid utlandsskolor som brukar komma i jan/feb
*Att vara hemma hela våren med lille D
*Boka/ Leta efter resa
*Att börja jobba i augusti

8 favoritrestauranger

*Spisens planka , Lund
*Mediterranean grekiskt, Lund
*Romanas pizzor, Lund
*Masala house gott indiskt, Lund
*Mc Donalds överallt!!!
*The Den västerländsk mat, Beijing
*Torggatan , Höör
*Hemma hos mamma och pappa


8 saker på min önskelista

*resa
*spa
*presentkort
*bok
*badskum
*pyjamasbyxor
*pengar
*fred på jorden

8 personer jag utmanar

Stefan så att din blogg uppdateras...

Annika om du har tid, vill inte att du stressar...

Sara om du har tid och lust mellan tentor och kärleken

Emma om du har tid och lust som flitig student.

Karolina om du har tid och lust i storstan

Johan om det inte blir för jobbigt.... vet ju att du mest mobilbloggar...

Kina Anna om du har tid och lust!!!

Aff-Helena om du har tid och lust!

1 kommentar:

SaraLilja sa...

Jag antog utmaningen och har nu svarat på frågorna. Kan du inte hitta lite roliga tester som innan?

Ha en go helg.

Kram S.