söndag 7 december 2008

Min helg

Min helg i bilder.....

Det är fredag och S och jag funderar på vad vi ska äta. S tar telefonluren och ska beställa pizza...
..när D lägger sig i det hela och tycker att vi kan laga något själva.

D styr vårt liv just nu. Det blev taco. Vilket gjorde att vi missade "På spåret".
Lördag och sovmorgon ända till 8.45. En sväng på stan och fika på Mormors bageri.


Annika kom förbi och lånade denna klänning, hon ska på fin middag på fredag. Blev lite förvånad att den gick på mig... D åt middag själv och sen åt jag och S hemmalagat igen... pasta och carbonara a´la åsa. Mums... Kvällsfilmen blev Christmas with the Kranks.

Söndag idag och det var min tur att öppna paket.
Fin va?

På väg till frukosten på Espresso house så tog jag denna nummerbild.
Nu har jag suttit vid datan ett tag, vi ska ta en sväng på stan och sen ska Stefan göra lasagne. Lugn helg med mycket hemmalagat. Får nog bli ett restaurangbesök nästa helg!
Vad har du hittat på i helgen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Näe, jag biter inte på naglarna, men jag har väntat på just den kommentaren. :)Jag ser ganska dåligt utan glasögon nu för tiden, och i brådskan igår när vi skulle iväg på glöggparty och tog till saxen i skumrasket... Ja, du har ju sett resultatet. Klippte mig nästan i en fingertopp... :/
Helt galet knäppt, men inte desto mindre sant.
Verkar som att ni haft en bra helg! :)