onsdag 28 januari 2009

utmanad av Sara


Sara har utmanat mig och eftersom jag utmanat henne några gånger antar jag hennes.

Så här skulle man göra:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Tre saker på min kropp som jag är särskilt nöjd med:
Fötterna Jag har alltid gillat mina fötter. Särskilt i ett par flip flop på sommaren med målade tånaglar.
Huden Jag blir lätt brun och tycker om min sommarbruna hud!
Livmodern som var Ds första rum, där han växte och blev så fantastisk som han är.

Så ja, nu ska jag bara välja ut tre personer att skicka vidare till! Många av mina bloggvänner är inte så förtjusta i vare sig utmaningar eller utmärkelser. Jag tycker i och för sig att alla kvinnor ska vara stolta över sina kroppar(och bloggar). Jag tar yngst, mittemellan och äldst på min blogglista. De utmanade är:
Camilla -yngst, tror jag.
Jules - tror att du ligger i mitten.!?
Eva och Pia - Jag tror att ni är födda samma år vet inte vem av er som är äldst...

3 kommentarer:

Jules sa...

Ah - vilken härlig och annorlunda utmaning.
Jag tror många glömmer bort livmodern när man pratar om kroppsdelar. Jag förstår att du hyllar den :) det skulle jag också göra.
Jag gillar dina svar och Lille D är jättesöt. <3
Vi säger att jag är i mitten *ler* Den här utmaningen tar jag - gör den imorgon när jag har mer tid :)
Ha en fortsatt fin dag Åsa.
Kram

Namn: Eva sa...

Tackar ... jag antar naturligtvis denna svåra uppgift! Publicerar imorgonbitti!

Blir svårt att hitta lika fiffiga svar som dina!
Åsa ... lille D blir bara söyare o sötare!!!

Kram

Unknown sa...

Hej Åsa!
skoj utmaning du hakade på!
roligt att läsa... tycker oxå att kvinnor ska vara nöjd med sig själva... men ofta letar man fel och brister på sigoch många är väldans utseende fixerad...

Var nöjd med den du är!

Tack för stöttande inlägg hos mig!
Visningen gick bra.... phuu som tur var!

Må gott och ha en bra kväll
Kram Tildé