onsdag 11 februari 2009

Hugo och snööööööööö


Igår blev Hugo 6 år. Vi var uppe på Ö-torn och firade honom.
Det bjöds på pizza och vin = perfekt kalasmat.

De två minsta roade sig med ballongerna.

Snön som de stora roade sig med var bara en bonus. Det brukar inte vara så på våra kalas.

Jag skrev ju om att jag längtade efter snöovädret igår och visst kom det snö. Det började lite smått vid fyratiden. När vi skulle gå hem igår kväll var det så snövitt och vackert att jag nästan fick lite Norrlandskänsla.

Det bästa med det hela är att det snöar fortfarande. Det har till och med börjat lägga sig lite på fönsterna.... Kanske inte snökaos men nästan. Så nu ska jag leta fram mina Clarks och gå ut på en promenad. HÄRLIGT med snö.

2 kommentarer:

Jules sa...

Jag blir så glad för er skull. Ha så kul i snön nu :)
Kram

Anonym sa...

ursäkta att jag var lite segt att svara.. Tack för kommentaren =) Du undrade hur jag hade fotat tarotkorten.. Dom är direkt från kameran. Jag fotade med ganska lite bländare för att få upp slutartiden. Så det blev (Bländare 8 1sek iso 100 34-18mm) Sen när jag fotade hade jag den inställ på 34 mm och under exponeringen så zoomade jag ut till 18mm då får man den effekten. Ganska lätt men det kan bli några exponeringar för att få till rätt.
/Johan