måndag 22 juni 2009

Stugliv


Vi åkte upp till stugan igår. Började med ett djurparksbesök. D uppskattade verkligen alla djuren denna gång. Förra sommaren sov han sig igenom parken de två gånger vi var där men igår var han verkligen i sitt esse. Han klappade lammen och gick/sprang nästan hela rundan. En liten paus vid björnberget där han snaskade i sig en piggelin, ja, det gjorde jag också, den är så läskande, sötsliskig och god. Så jag gissar att det blir några djurparksbesök till i sommar. Det blir säkert några piggelin till också...

Självklart blev det grillat till middag. Goda, tjocka, välgrillade korvar. Det gillar vi alla tre. På tal om 3 så hade jag med mig ett mobilt bredband från 3. När vi bytte telefoner förra veckan fick vi ett två veckors prova-på gratis. Så på kvällen ska vi försöka få igång det men nej, det fungerade inte alls... Lite lätt irriterande. Det är det jag saknar mest när jag är i stugan... Men nu, nu fungerarar det och det är tack vare Magnus...

Inga kommentarer: