lördag 1 november 2008

Ett jävla liv

Det har blivit ett jävla liv i media om Idol-Lars eller Lasse som jag kallar honom. Jag vet inte varför det blir ett sådant hallå varje vecka bara för att han tolkar på sitt eget sätt. Jag tycker det känns som att han lägger ner en massa tid och energi på sina framträden. Förra veckans ABBA-tema där han visade prov på musikaltalanger och igår med schlagertemat där han säkert tänkt hela veckan på vilken look som skulle passa låten. Han bjussar verkligen på sig själv. Okej, det var kanske inte helt lyckat att trilla två gånger men, men... nobody is perfect...

Han är fortfarande min Idolfavorit och här är mitt favoklipp med honom.


Bild från Ö-torns fotbollsturnering i april-08

2 kommentarer:

Annan sa...

Jag tillhör dem som vågar vägra Idol... jag vet inte varför, det har lixsom bara blivit så.
Tänkte bara berätta att jag länkar från min blogg till dig. Hoppas att det är OK. OM inte så säg till så tar jag bort dig från listan.
Hälsningar
Wernan, Anna

George sa...

Jag tillhör dem som låter upplevelserna skölja över mig, likt ett glas med kallt vatten - eller tsunami av balsam som erbjuds.

Helt beroende på vilket tema som erbjuds då, får vi passa på att säga.

Men ingen ser mig skrika i fontänen på sergels torg - eller för den delen, kedja mig fast i kvällspressens tryckpressar för den sakens skull..

En känslostorm är en känslostorm, oavsett om den befinner sig i ett vattenglas.. Kallas det inte underhållningsprogram, förresten?

//Snart törstig