måndag 17 november 2008

Seg måndag

Måndag och jag är såååååå seg. Lille D är förkyld och sover kasst på nätterna = jag och S sover kasst på nätterna. De två senaste nätterna har varit jobbiga och jag gissar på max en till men huuuuu vad trött och lättirriterad man blir. Trist för S att gå upp lite efter fem idag och åka till jobbet, jag kan ju varjefall småslappa här hemma i mina älskade mjukisbyxor. Trodde jag men så ringde Sara och ville att vi skulle luncha ihop och trots att hon inte säger något om jag ser ut som ... så klädde jag mig och sminkade(satte på mascara) mig innan vi sågs. Nu sover D eftermiddag men vilken tid det tog och söva honom. En kaffe och lite datatid ska nog få mig på lite bättre humör. Idag åker mamma och pappa till Thailand, jag är inte ett dugg avundsjuk...

Idag fyller min glada Petra år. GRATTTTTTTTTTTIS!!!

Inga kommentarer: