onsdag 27 maj 2009

mycket idag

Det har varit en intesiv dag med aktiviteter från morgon till kväll. Gissar att alla mina läsare är jättenyfikna så här kommer det. Sätt dig ner och håll i hatten.

8.00 uppstigning, vi väcktes av ett gulligt sms från S som åkt iväg på klassresa. På med kaffe och datan och ett långsamt tempo fram till nio.
9.00 packning, påklädnad och två blöjbyten.

9.20 lämnade vi lägenheten och körde ner till Södertulls öppna förskola för sista gången. Avslutningsfika och lek.

Känns lite konstigt att jag inte ska gå dit mer.

11.00 Lämnar Carin och öppna och kör hem till mop och ger D lunch och mig en kopp kaffe. 12.00 Lämnar D i mops goda omsorg och kör vidare till Tjörnarp. Träffar kolleger, gamla elever och nya elever. Intensivt men roligt!
15.00 Lämnar skolan och svänger in om stugan och stänger av elementen och hämtar mobilladdaren.


16.00 Hemma hos mop igen och bjuds på grillat och rött vin. mumsigt!



17.30 går vi till Trollsjön. Börjar med lekplatsen och sedan lyssnar vi på Anna Lena Brundin.
Hon är bara sååå bra tycker jag.
Sedan börjar denne mannen sjunga och spela, kan du se vem det är?

20.30Mamma följer oss sedan till stationen och vi tar tåget till Lund och knallar hem. D sover nu som en stock.... och jag ska snart göra honom sällskap.

Inga kommentarer: