måndag 18 augusti 2008

Sommaren 2008

Det känns helt plötsligt som att sommaren är slut. Det beror säkert både på vädret och att Stefan har börjat jobba igen. Trist men visst har det varit en fantastisk sommar...

När vi var på en fest i sommar höll Stefans kusiner ett tal som hette från A-Ö. Rolig idé, så här kommer min sommar från A-Ö.

Annikas goda latte.

Bad - singularis, det blev bara ett bad denna sommar.

Camilla och Petra hann jag träffa.

David, David, David

Esplanadens lördagsloppis
Fotbolls EM
Grillen har använts flitigt, gott
Hörbymarknad
Indisk mat
Jordgubbar
Kalas, kräftor
Laptopen som jag fick
Mjukglass

Nappjakt

OS
Polen, promenader
Rea-shopping
Stefan, smoothies, stugan
Tunika, ett perfekt sommarplagg.
Utflykter
Vin i ytterst små mängder.
X, Y, Z
Åsa gillar rosa
Äh, nu ger jag snart upp.
Öl

1 kommentar:

Pia sa...

En dån trevlig lista du gjort, Åsa! Håller med dig att sommaren är för kort. Sitter här och är ledig medans regnet hänger över oss. Fin nedräknare du har skaffat! Tror jag stjäl den!!
Må gott och hälsa dina gossar!!