lördag 30 augusti 2008

Vilken härlig dag

Vilken härlig dag jag har haft idag. Började som vanligt med kaffe och lite data. Klockan är lite efter åtta när jag får ett sms från Petra. "Är du vaken?" Ringer henne och hon säger att hon köpt en barnstol till mig för 50:-. Klunkar i mig det sista av kaffet och går ner till henne på esplanden. Vi går där en timme och glor, fyndar och snackar. Förutom barnstolen som kommer bli så fin med lite färg, köpte jag en toasits(som inte passade), lite leksaker till lille D.

Efter loppisen gick vi hem till mig och fick en utsökt latte av Stefan. Sedan kände vi oss tvungna att shoppa lite fler ljusstakar. Så om du fyller år i höst är det inte omöjligt att det blir en liten stake i present...


Sedan kom svärföräldrarna på besök. De ville bjuda oss på lunch och gosa lite med David. Vi tog dem till Mediterranean-grekrestaurangen som har god mat och mysig uteservering. Vilket väder. S och jag tog solplatserna och bara njöööööt.


Här fixar S och D med ett av loppisfynden

Ett glas vin och en kvällspromenad avslutade en riktigt härlig dag...

Inga kommentarer: