söndag 29 mars 2009

En finemang helg!

I helgen som varit alldeles finemang har följande hänt:

Fotbollsfans följer fotbollskvalet mot Portugal.

Favoritkillen fixar jobb till fönsterputsarna...

Fina fynd från Bakluckeloppisen.


Ikväll ska jag titta på "Från Ystad till Harparanda" kl 19.00 på tv8.
"Robert Aschberg och Gert Fylking har startat en vandring från Ystad till Haparanda till förmån för kampen mot Sveriges vanligaste cancerform, prostatacancer. Varje söndag kl. 19.00 sänder TV8 från olika orter efter vägen."

Imorgon kommer mamma och pappa till stan. De ska passa D medan jag går och fixar frissan.

4 kommentarer:

anemonen sa...

Verkar vara en toppenhelg ni haft.

annalarssonphotography sa...

Nix, inte Karlskoga!

Konstnären är Lars Lerin och jag har använt mig av honom som inspirationskälla när jag fotat i bruksmiljön på Laxholmen i Munkfors där hans permanenta utställning finns :)

Anonym sa...

Mysigt! och vilka fynd sen, varför ordnas det aldrig några sådana loppisar här?!

Namn: Eva sa...

Jisses vilka fynd du gör!!! Hittade Kerstin oxå något?

Lille D blir bara sötare o sötare! Saknar hans blogg ;-(

Kram/Moster