söndag 26 oktober 2008

Köpstoppet är slut

Idag har jag ägnat över en timme i garderoben och skillnaden är marginell. Jag behöver nog hjälp... Någon frivillig??????
Jag övertalade Annika att följa med mig på step, det känns som att det var väldigt länge sedan vi tränade ihop senast. Roligt, och extra roligt att hon köpte kort också.

Imorgon är mitt köpstopp äntligen över. Tycker att jag har klarat mig riktigt bra faktiskt. Några små inköp bara. Har fått frågan varför jag har köpstopp och det är för att vi snålar lite med föräldrardagarna. Vi har ju tänkt vara hemma till januari 2010. Men som sagt imorgon är det fritt fram till nästa köpstopp.
Jag har sålt lite av Davids "gamla" kläder på Tradera, det har gett mig 643:-.
Inte illa. Ska sälja mycket mer framöver.
Veckan som kommer blir nog en toppenvecka med en ledig Stefan och fri shopping!

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till med shoppingen imorgon.kram annika