måndag 13 oktober 2008

pysslat

Jag har känt mig lite risig i helgen och har därför inte hitta på något speciellt. Vi har mest varit hemma och slöat. Såg såklart fotbollen i lördagskväll men 0-0 är ju inget roligt resultat. Allt jag säger är Zlatan eller som syskonbarnen skulle säga han äger.

Igår blev det en premiärtur med nya selen i stadparken. Väldig smidig när han väl var på plats. Gissar och hoppas att övning ger färdighet!
Ihelgen har jag pysslat lite. Jag har målat Davids "lära gå vagn", den blir (lite tråkigt men enkelt) i samma färg som hans stol. Jag köpte textilfärg på panduro i torsdags och har i helgen tryckt/målat en gammal body(Davids). Det var sååååååå roligt att det säkert kommer att bli en del tröjtryck här framöver. Så Stefan, om du inte vill ha färg på dina vita T-shirts så göm dem. Ska nog ta en runda till Panduro i eftermiddag och se om jag kan hitta något roligt till "lära gå vagnen" och kanske en ny textilfärg. Jag har egentligen fortfarande köpstopp(hela månaden) men små undantag måste ju göras. Vad har du gjort i helgen?

Inga kommentarer: