söndag 21 september 2008

KK

Kulturnatt och kalas. Imorgon fyller jag år, inget jag på något sätt ska fira men jag gör det. Fyller år alltså. Igår hade jag en liten bjudning för mamma, pappa, storebror+familj-Felix(tonåring) och lillasyster+familj-Johan(sjuk). Jag fick presenter också. Fin, fina saker som jag blev jätteglad för. Efter ett ganska snabbt kalas=2 timmar så gick vi ut i stan och dess kulturnatt. Nu blev det väl mer en kulturkväll än kulturnatt. Tiderna ändras och så gör vi. Mysigt är det i alla fall när staden fylls av människor och kultur i alla former.

Här är två korta video med lite olika musikstilar.

3 kommentarer:

Namn: Eva sa...

Jag lääääääängtar så till Lund ibland!!!!!!! Härliga filmsnuttar! Men vad blev lilla David ledsen för? Gillade han inte kyrkan?

Kram från moster

Namn: Eva sa...

Åsa, jag vet att din kropp är på träningsläger men har du testat detta?http://www.aftonbladet.se/wendela/article3317130.ab

Namn: Eva sa...

GRATTIS ÅSA Hoppas du får en riktigt bra födelsedag!

kram från moster