torsdag 4 september 2008

nu eller aldrig

Vi vaknade ganska tidigt idag och jag kände att det är nu eller aldrig. Jag har kikat på hemsidan och sett att det finns två förmiddagspass i veckan. Tisdag och torsdag 9.45 är det ma/ba gympa på Gerdahallen. Jag köpte inget kort eftersom jag ville prova om det skulle funka för mig och David. Vi var ganska många som var där, ca 50 mammor med sina små stjärnor. Barnen ligger på golvet eller också är de i famnen och blir lite extravikt. David tjöt av skratt när han fick vara med. Annars flirtade han mest med de två tjejerna som han låg mellan. Det var väl inte ett jättetufft pass men det passade oss ganska bra. Så efter passet köpte jag mig ett terminskort och tänker nu gå och träna ma/ba tisdagar och torsdagar och så kan jag ju ta ett step-pass på helgen...

Åh, vad härligt det är att gympa och mattan smakar smaskens kan jag berätta om du inte har provat.

och sen blir man trött....

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att man blir trött av träning. Det förstår ju vem som helst :o) Lycka till med fortsatt ma/ba träning.

Själv kör jag *ma/hu alla dagar i veckan. Flera ggr per dag ;o) :o)

/Annika

*matte/hund