måndag 15 september 2008

Måndag




Dagen började med att jag upptäckte att vi varken hade smör eller bröd hemma. Gick iväg och handlade och när man är lite hungrig är det lätt att det blir lite onyttigt. Så här såg varje fall dagens frukost ut. 2 frallor med rallarekorv och ett glas appear funlight saft.



Lunch-2 mackor och en skål yoggi m.flingor
Middag-ugnstekt falukorv, makaroner och majs, vatten.
Eftersom jag fortfarande är förkyld= ingen träning.
Stegräknaren: 8937 steg
vikt:x+0.1kg
Kolla in denna länken den är bara sååå rolig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, underbart Åsa. Är det där den nya bantnigen??? En lite fråga bara. Var är salladen, gurkan och tomaterna. Detta ska bli mycket spännande att följa.
Lycka till!!! stor kram från Karolina

Anonym sa...

hej!
ser ju endel brister i din kost.
korv är det ju ganska mycket fett i
, men du är ju förkyld så du behöver nog det.
kram annika

Anonym sa...

Jag tycker att det ser lite magert ut på brickan. Orolig för din hälsa, det är lätt att man går ut för hårt och bränner ut sig fullständigt i jakten på att förlora kilo.
Jag stöttar dig dock fullt ut i ditt tuffa arbete och börjar med att tömma vårt förråd av godis.

Lycka till!

Anonym sa...

Tack alla ni för support, betyder mycket för mig...
Karolina, jag är inte jätteförtjust i sallad, det vet du ju. Gurkan kom igår och kanske blir det tomater idag, man vet aldrig...
Annika-Tack för korvtipset, vilken korv är det mycket fett i, påläggskorven eller falukorven?
Beundraren- I love you
mvh en lite tärd åsa