onsdag 17 september 2008

Onsdag

Jag hade bestämt med mamma igår att hon skulle hämta oss klockan tio och att vi skulle åka till Center Syd. Det blev en hastig frukost- 2 mackor med skinka. Strosade runt en stund i affärerna och allt jag shoppade idag var en halsvärmare och ett par raggsockar till David. Mamma köpte sig en snygg mössa och halsduk. Lunchen intogs på McDonalds. Gissa vem av oss som åt vad!? Tråkigt att det inte blev mer handlat men plånboken(och Stefan) är nog nöjd.

Lite småtrött på kvällen, S gjorde goda varma mackor åt oss. F-bröd med skink/champinjonstuvning och ost.


Stegräknaren säger - inget för den nollställde sig två gånger sen struntade jag i den.
Vågen säger - det får jag föra in imorgon bitti(finns väl ingen frisk människa som väger sig på kvällen!??) X-0.3kg
Jag säger - Känns lite kört idag. Ja, jag åt chickenburger mealet men jag drack varjefall en äcklig sprite zero till, usch.. Avslutar nu kvällen med detta... Jag tar nya tag imorgon... Jag har ju sex och en halv vecka på mig, det är lugnt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min kära tös!
Dajm dieten är något jag ska prova.
Lyka till med dieten.
Kram Mamma