söndag 28 september 2008

MMM

MMM=Mikaelimarknad Mat Motion
Igår var vi i Eslöv och bjöds först på en marknad och sedan mat. Marknaden är som marknader brukar vara fulla av skit men jag hittar väl alltid något. En poncho som är jättefin men som luktar skunk. Här har jag fått mamma att ta på den för att se hur den ser ut. Har du något tips på hur man får bort lukten på den? Maten var delikat, sällskapet och fotovisningen likaså.










Idag, söndag, åkte vi till Skrylle, ett motionsområde, som ligger en liten bit från stan. Vi gick ett 5km spår och vilket härligt väder det var. Vi provanvände ett av alla loppisfynd, bärstolen. David satt hur bra som helst och den kommer säkert att bli välanvänd. Efter vår promenad och picknick så åkte vi inom Annika och Johan där blev vi bjudna på frallor och kaffe. Anledningen att vi åkte inom var mest att jag skulle hämta min väska som jag glömt hos mop kvällen innan. Jag fick med mig en stor påse med äpple hem. Ska se vad det kan resultera i.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min tös!
Jag har för mig att lamalukt inte är bra för små barn.
Kanske du borde låta mig passa ponchon,den sitter så bra på mig och jag gillar lukten .
Kram mammma

Anonym sa...

Rätt svar SkåneÅsa!!! Du är en bra och allmänbildad lärarinna. Kram /karolina

Anonym sa...

Hej!
Har kommer en halsning fran Malaysia! Jag har en go semester med bl a gummiplantage, kyrkoinvigning, motorbikekorning, sol och regn
Kramisar

Anonym sa...

Hej! Tack för titten och kommentaren i min blogg, jättekul att se vem som läser :) Smart med bärstol, det kanske vore nåt för oss också... David såg ut att trivas, hoppas pappas rygg också gjorde det! Kram Helen m Vilgot på Aff